დღე მეშვიდე
გავიხსენეთ წინა თრენინგზე შესწავლილი მასალა და ბლოგზე დავამატეთ გვერდები, გამოვაქვეყნეთ პორტფოლიო და დავდეთ ბლოგზე,გავიხსენეთ გარდნერის იტელექტის თეორია, მეექვსე მოდულში გავეცანით დიფერენცირების კითხვარს, შევქმენით თვითშეფასების ფორმა მოსწავლეთა სწავლის სტილის გამოსავლენად. რესურსებში გავეცანით მოსწავლეთა მხარდაჭერის ფორმებს , შევქმენით პრეზენტაციის შაბლონი და ვისაუბრეთ პროცედურებზე.
გავიხსენეთ წინა თრენინგზე შესწავლილი მასალა და ბლოგზე დავამატეთ გვერდები, გამოვაქვეყნეთ პორტფოლიო და დავდეთ ბლოგზე,გავიხსენეთ გარდნერის იტელექტის თეორია, მეექვსე მოდულში გავეცანით დიფერენცირების კითხვარს, შევქმენით თვითშეფასების ფორმა მოსწავლეთა სწავლის სტილის გამოსავლენად. რესურსებში გავეცანით მოსწავლეთა მხარდაჭერის ფორმებს , შევქმენით პრეზენტაციის შაბლონი და ვისაუბრეთ პროცედურებზე.
No comments:
Post a Comment